tillbaks

Nu är jag hemma! Åkte tåg och buss igen och nu är det skönt att äntligen vara hemma, även om jag är ledsen för att jag behöver lämna Strasbourg och alla människor jag lärt känna. Jag saknar också franskan ^^ Nu känns allting som vanligt även om jag fortfarande inte vant mig till att inte vara i Frankrike... Det är jätte konstigt, för jag har fortfarande mitt liv i Strasbourg, det var ju hemma för mig, men det här är ju också hemma.
 
Har några inlägg på g som jag lägger upp lite senare.
 
Juste fick en kommentar men som jag inte hittar nu så svarar här ist. Frågan var hur mycket franska jag kunde innan.
Jag gjorde ett litet test innan jag for iväg och fick veta att jag hade baskunskaper innan. Kunde göra mig förstådd typ men kunde inte förstå så mycket. Här kan ni läsa om hur jag tyckte det gick den första tiden.
 
Okey see you soon! ❤ 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

aliciaistrasbourg.blogg.se

Une année à Strasbourg

RSS 2.0