Centre ville

Hej allihopa! Nu var det ett tag sedan sist och det är inte för att jag inte haft något att skriva om, tvärtom.
Igår (Fredag) fick vi loooooov!! Vi hade vanlig skoldag utan någon julavslutning. Efter skolan tog jag mig själv till stan för att möta upp familjen där och promenera runt i stan. Jag visste inte hur jag skulle åka så jag frågade mig fram. Det tog nog en timme (det tog ca 30 min att gå dit förut haha).
 
Jag blev ganska sen så det blev inte jätte mycket promenad för min del, men lite. Vi kollade inte på själva julmarknaden, bara på dekorationerna typ haha, och så smakade jag varm apelsin jucie - det var gott!
 
Sen åt vi god mat på en libanesisk restaurang :)
 
Nu tänkte jag visa er lite bilder!
På bilden är det René, en vän från Brasilien som pratar franska, Leon, Emma och Emmas pojkvän Christophe, Cathy tog fotot och Mattias kom inte förräns till Middagen
 
Oma
2016-12-18 @ 09:53:40

Fina bilder! Vad bra du har det. Det glädjer mej mycket!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

aliciaistrasbourg.blogg.se

Une année à Strasbourg

RSS 2.0