Julmarknad

Igår gick jag till stan med två från skolan (det tog typ 30 min). Vi strosade runt och kollade på julmarknaden och dekorationerna, som båda var utspridda över innerstan. Jag har inte varit så mycket i stan men jag gillar den verkligen! Jag vill gärna fortsätta utforska stan, men nästa gång med varmare kläder!

Sen skulle jag åka hem själv för första gången och åka buss och spårvagn som jag aldrig gjort här. Eftersom jag inte visste vilken buss jag skulle ta och missade jag därför min buss och väntade i mer än 30 min på nästa buss. Jag åkte från stan vid 7 och kom hem 20.30, med bil tar det kanske 30 min.

Nu ska ni få se lite bilder från igår!

de var tyvärr svårt att fota dekorationerna..
Mamma
2016-12-02 @ 22:32:15

Jo, men det verkar ju vara proppfullt med dekorationer! Kul arrive se!

Oma
2016-12-03 @ 20:02:18

Kul att du var med kompisar och fick se lite mer av staden.
Ha det så jätte bra! Kram,kram

Svar: Ja det var kul, det är jätte mysigt där! Ha de gott :)
Alicia




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

aliciaistrasbourg.blogg.se

Une année à Strasbourg

RSS 2.0