Liten sammanfattning

Hej!
Idag åkte Miranda och nu känns det konstigt att hon inte är här eftersom jag vant mig vid att hon är här. Först när hon var här var jag förkyld, sen blev hon förkyld, så vi har tagit det ganska lugnt. Men det var ändå kul att hon kom!
 
Jag tycker att det inte har funnits någon riktig julkänsla under juldagarna. Kanske är det pga att det inte var snö, kanske pga att vi inte pyntat hemma (inte hos föräldrarna heller), kanske pga att vi inte kollade på Kalle anka. Dock tror jag att det beror på att den 24:e var som en vanlig dag, sen på mornarna 25:e och 26:e gjorde vi inget speciellt jul mysigt (vi förberedde festen bara). Men jag tycker iaf att det har varit kul att fira jul här!
Oma
2016-12-28 @ 09:15:53

Du är så bra på att förklara saker. Synt att ni blev förskylda. Bra erfarenhet att se hur det går till i andra länder. Ha en bra vårtermin nu och sen ses vi igen!!

Svar: Men åhh tack!! Gott nytt år!!
Alicia




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

aliciaistrasbourg.blogg.se

Une année à Strasbourg

RSS 2.0