genrep imorgon!

Helluuu! Jag har inte slutat blogga om ni trodde det, det har bara varit mycket med Pjäsen och läget har inte direkt ändrats sen sist! Vi har ju kommit längre fram, men jag tycker fortfarande att vi inte är tillräckligt långt fram. Jag tror det var meningen att vi skulle göra inför publik imorgon, men det går int nu, för vi är inte redo. Imorgon är det genrep på kvällen och på fredag morgon gör vi första akten för skolan och sen hela Pjäsen på kvällen. Det känns skönt att bara göra första akten första gången vi spelar upp eftersom jag bara är med i två scener där, då får jag liksom testa på lite hur det är att spela upp.. Vi gör så eftersom vi kommer annars vara för trötta på kvällen sen, och om eleverna vill se slutet kan dom komma en kväll och kolla.


Jag kan alla mina repliker men det är fortfarande inte helt flytande för mig, jag vet inte alltid när jag ska säga mina repliker och sen uttalar jag fortfarande fel osv.. Men det finns fortfarande dom som kan sina repliker sämre än mig... Vi får väl se hur det går! ;)

Ha det bäst! ❤ 

affischen :))
Mamma
2017-02-08 @ 20:59:01
URL: http://vinklarochperspektiv.blogg.se

Vad kul att äntligen höra hur det går! Det låter som ett klokt beslut att dela upp uppvisningen så som planerat! Och antagligen förstår du mycket mer franska nu eftersom du uppfattat detta också! Jag är säker att det kommer att gå bra! Skulle så gärna ha velat vara där!Kram

miranda
2017-02-09 @ 11:12:03

Spännande hade gärna velat vara där! Kram

Oma
2017-02-10 @ 11:34:51

Alicia du är best. LYCKA TILL !!!!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

aliciaistrasbourg.blogg.se

Une année à Strasbourg

RSS 2.0