18 år!!

Hej allihopa! Igår hade jag en super födelsedag! I skolan sjöng de för mig flera gånger och jag fick massa presenter och gratulationer. Efter skolan gick jag på bio med några från klassen. Vi såg Kung Arthur (tror den heter så på svenska) och den var bra. Efter det tog vi en drink innan vi gick vidare till Herbalifes kontor (föräldrarnas jobb). Där var massa andra personer som jobbar där också och de överraskade med sång, tårta, champagne, presenter och massa andra godsaker! Sedan åkte vi hem och åt falafel från ett ställe som verkligen gör jätte god falafel. Sen la jag mig. Puss och kram! ❤
Oma
2017-05-19 @ 19:12:06

Det glädjer mig att du hade en sån fin födelsedag.kram på dej




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

aliciaistrasbourg.blogg.se

Une année à Strasbourg

RSS 2.0