bokat!!

Hej vill bara säga att min resa hem är nu bokad! Jag ska åka från Strasbourg till Hamburg med tåg på kvällen den 2:a och sen med buss till Köpenhamn. Jag kommer spendera dagen i Köpenhamn och sen kommer jag fram med tåget till Stockholm kvälllen den 3:e :) Det är väldigt blandade känslor inför att åka hem, det ska bli skönt men jag kommer sakna Strasbourg jätte mycket! Tiden har gått jätte fort och jag är lite ledsen för att åka härifrån. Det är lite annorlunda än när jag lämnade Sverige för då visste jag att jag skulle komma tillbaka. Jag vill gärna komma tillbaka och hälsa på men det kommer aldrig bli samma grej liksom, även om jag kommer tillbaka en längre tid (för att jobba eller plugga) kommer situationen vara annorlunda. Puss och hej!
Oma
2017-05-10 @ 16:40:05

Men det kommer att bli jätte roligt att träffa dej igen!
Kram,kram,kram,kram

Mamma
2017-05-10 @ 17:27:20

Längtar att få träffa dig och höra allt vad du varit med om!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

aliciaistrasbourg.blogg.se

Une année à Strasbourg

RSS 2.0