Bak

Helluuu! Idag cyklade jag till en supermarket för att köpa Saffran. Det var första gången jag faktiskt gjorde ngt själv, förutom att jag har varit hemma själv dårå. D var svårt att hitta Saffran eftersom det var en stor affär jag aldrig varit i förut. Men det gick tillslut.

Sen när jag kom hem bakade jag en saffranskaka att sälja i skolan eftersom Imorgon är det en advents fest på skolan! Ska försöka skriva mer om det imorgon!
Puss!

Smeten åkte ut men den verkar vara okej!
 
Anonym
2016-11-27 @ 12:39:56

Ser jätte fint ut! Det kommer säkert att bli uppskattat!

Svar: Tack! Ja dom blev iaf slutsålda, det är iaf ett gott tecken!
Alicia

Oma
2016-11-27 @ 13:23:02

Vad fina dom blev. Kram,kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

aliciaistrasbourg.blogg.se

Une année à Strasbourg

RSS 2.0