lek

Ikväll var jag oförvarnat själv med Leon och vi byggde ett torn med kaplastavar.
 
Leon vill helatiden leka och det är ju delvis kul, men jag har ju mina grejer jag vill/måste göra. Vi leker mer eller mindre varje dag, vi spelar pokemon (låtsas att jag fattar fast jag inte gör det), spelar boll ute, hoppar på studsmattan, kurragömma, Uno, memory osv!
 
Nu när han har lagt sig ska jag passa på att träna lite ;)
Ha det bra!
Oma
2016-11-16 @ 22:13:49

Wow vilken torn, har nog alldrig sett en så hög. Ha det så bra!

Svar: Ja den blev rätt hög, tillslut nådde jag inte upp även om jag hade en stol.
Alicia

Oma
2016-11-19 @ 16:41:33

O just lek är väldigt bra för språket.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

aliciaistrasbourg.blogg.se

Une année à Strasbourg

RSS 2.0