Strasbourg!!

Hej nu är jag tillbaka i Strasbourg!!
Tillslut gick allt bra med tåget och jag kan tänka mig att åka tåg igen! Trots att vissa tåg var försenade och jag inte alltid förstod om jag var på rätt tåg missade jag inget tåg.
 
 
Nackdelen var att jag var väldigt trött hela tiden pga jag inte sovit så mycket (men lite!!) och sen fanns det sällan wifi på tåget så kunde inte plugga det jag hade tänkt. Något som skulle göra det enklare är ifall det skulle stå perrongen och vart tåget åker mot på biljetten, samt om informationsskyltar och högtalarrösterna var på engelska!
 
En sista grej, på tåget var jag lite konstig, jag hade danska/tyska i mitt huvud, sv, eng och franska, resultatet blev att jag knappt pratade, bara log om nån sa nåt...
 
Jag har skola imorgon så ska försöka sova snart, elr iaf om en stund.
 
Godnatt om ni läser detta på kvällen!
Annars godmorgon! Eller goddag! Eller godkväll..
Oki puss och hejdå!
Oma
2016-11-03 @ 08:18:35

Härligt att allt har gott så bra, jag var lite orolig, det blir så när man är gammal. Ha det så bra nu! Kram Oma

Svar: Ja verkligen, jag var lite nervös! Kram
Alicia

Mamma
2016-11-03 @ 16:49:20

Tror du inte att jag var orolig? Kul att du trivs med att åka tåg!

Miranda
2016-11-04 @ 23:40:28

Jag var också orolig!! Nää skojja isf bara lite, men skönt att höra att du kommit hem säkert iallafall! Kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

aliciaistrasbourg.blogg.se

Une année à Strasbourg

RSS 2.0