Familjen

Helluuu!!
Nu går jag i skolan och bor hos en familj som har en dotter dom går i årskursen över mig. Jag vet inte om jag kommer bo hos Martine i helgerna eller hur jag ska göra med det än.
Tänkte iallafall berätta lite om familjen :)
I huset bor mamman och pappan (som heter Rene, likadant som min pappa!!), Emma som är lika gammal som mig, Leon som är 6 år och Mattias (?) som pluggar till ingenjör.
Boendet är typ motsatsen till hur Martine bor. Dom är mer morderna av sig. Det är ett nytt hus med ganska stora vita ytor. Föräldrarna jobbar för ett företag som gör hälsoprodukter typ, så hela huset är fullt med dessa produkter.
Dom bor i ett villaområde på "landet", ca 20 min med bil från skolan.
En del av mitt rum.
 
Det får va allt för idag, berättar mer sen!
Godnatt (för min del iaf)
<333
mamma
2016-10-05 @ 12:10:17

Vad kul att höra att du kommit till rätta!

Mamma
2016-10-05 @ 20:31:07

Kul att se ! Ha det bäst!Kram

Opa Wim
2016-10-07 @ 23:14:42

Cher Alicia
Jag har läst alla dina blog med stort intresse. Verkligen intressant att följa dig. Har du användning av parlören jag gav dig? Hälsingar även från Oma

Svar: Jaa vad kul! Jag använder boken när jag jag inte vet hur jag hur man säger det jag vill säga. Hälsa tillbaks!
Alicia




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

aliciaistrasbourg.blogg.se

Une année à Strasbourg

RSS 2.0