Hälsoprodukter

Hej allihopa!!
I min familj äter dom många produkter från föräldrarnas
hälsoföretag, bars, pulversoppor, vitamin och mineral tabletter osv.. Varje morgon dricker dom t.ex proteinshakes. 
 
Jag har druckit det varje morgon innan jag ska till skolan. Det tar bara 5 min och jag tycker att det är gott, men jag är ändå lite tveksam till konceptet. Det känns som att protein inte är det jag behöver på morgonen och överhuvudtaget tror jag inte jag behöver extra protein (förutom efter jag tränat).
 
Förut tänkte jag att jag att jag inte ville hålla på med sånna produkter för att det är konstgjort men nu vet jag inte. Å ena sidan borde man äta riktig mat som vi gjort i alla tider men å andra sidan kanske det här är positivt nytänkande, barnen verkar ju vara friska. Jag ska nog läsa på lite..



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

aliciaistrasbourg.blogg.se

Une année à Strasbourg

RSS 2.0