Loooov

Hej idag var det sista skoldagen nu har jag lov ända till 3:e november!! :D På lördag åker jag till Sverige men jag vet inte hur länge jag ska stanna än, antagligen en vecka plus någon/några dagar.
 
Efter skolan idag åkte jag, René, Leon och hans kompis till ett köpcentrum som vi åker förbi varje dag. Där åt vi på ett fastfood ställe som hade roliga grejer för barnen, ballonger och bollhavs liknande lekhörna osv..
Jag tog panerad fisk eftersom jag inte såg något vegetariskt. Tillbehören var det buffé på, det fanns ris, pommes, pasta, potatismos, några såser och lite grönsaker. Sen åt jag en crep med vaniljgrädde och hallon. Jag blev bra mätt, men det finns inget ord för det på franska.
 
En annan sak: Jag har varit förkyld sen typ fredags men jag tror det börjar bli bättre nu!
 
Oki byeeee



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

aliciaistrasbourg.blogg.se

Une année à Strasbourg

RSS 2.0