on my way

Helluuu nu är jag påväg till Sverige!
Det känns som att jag egentligen vill stanna här i Frankrike för att fortsätta lära mig franska osv, men det blir nog bra såhär. Familjen ska åka till New York och Martine är redan i Sverige.
Sen ser jag såklart fram emot att träffa kompisar och släktingar!

Förresten är det första gången jag ska flyga själv. Jag har bara 1 h och 20 min på mig från bussen till flyget. Det känns också lite extra svårt att det inte är från Stockholm, då jag inte behärskar språket och inte känner igen mig på flygplatsen, eller ifs kommer jag kanske känna igen mig lite från förra gången jag var där. Men jaja vi får se om jag kommer fram eller om jag blir kvar här i Tyskland.

Btw reser jag med två väskor, varav en är tom.. Jag ska lämna den i Sverige och köpa en större i Frankrike eftersom att mina grejer knappt fick plats när jag åkte hit. Men det känns konstigt att resa med en tom väska haha. Kanske ska testa pressa in min lite mindre resväska i den lite större...

Jag sitter i skrivande stund på bussen till Frankfurt men här är det konstigt nog inget free wifi så jag postar inlägget när jag får wifi.

Oki ha det så bra,
Puss,
Hej




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

aliciaistrasbourg.blogg.se

Une année à Strasbourg

RSS 2.0