tåg the whole way

Hejhej! På tisdag kväll/natt åker jag tåg hela vägen till Strasbourg! Jag kommer ta natttåg till Malmö och sen har jag fyra ytterligare byten. Ett byte är i Fredericia (Danmark) och då har jag bara 10 min på mig att hitta mitt tåg!! Jag hoppas jag inte kommer missa något tåg!
 
Kl 20 på onsdagen kommer jag fram, så det tar ju längre tid än flyg.. Men jag får se vad jag tycker om att åka så mycket tåg, det längsta jag åkt förut var till Östersund och det hade jag inga problem med! Dock har jag lite svårt för natttåg... Aja vi får se hur det går!
 
Jag valde att åka tåg med tanken på miljön. I princip är det dyrare med tåg och det tar längre tid men jag tyckte inte att det var mega stor skillnad mellan tåg/flyg till Strasbourg, flygen till Strasbourg är ganska krångliga eftersom det inte finns direktflyg.
 
Ja det var det jag tänkte säga!
Hejdåå



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

aliciaistrasbourg.blogg.se

Une année à Strasbourg

RSS 2.0