vad ska man skriva här då?

Hej! Hoppas ni har det gott!
Nu är jag hemma hos Martine igen och ska va här hela helgen. Sen åker jag till den andra familjen och då skulle jag kunna fota hur det ser ut där dom bor :)

Familjen är trevlig och jag och Emma kommer överens bra. För 3 år sen var hon i England i typ 2 månader och kan därför engelska. Det är skönt att veta, även om jag inte vill prata engelska. Hon var också utbytesstudent i Peru under 4 mån förra året, så hon vet hur det kan vara för en utbytesstudent.
Hon förstår oftast min knasiga franska och är väldigt hjälpsam när jag inte förstår. Det som är bra är att hon förklarar på franska och inte engelska.
Pia
2016-10-07 @ 23:11:18

Kul att läsa din blogg Alicia och skönt att veta att du har det bra! Kram <3

Svar: Kul att höra! Det var så längesen vi sågs, Hoppas allt är bra med dig! 💕
Alicia

Mamma
2016-10-09 @ 19:17:40

Vad är det för saker som du saknar?

Svar: Ahh jag kan skriva ett inlägg om det, för det är en del hehe
Alicia




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

aliciaistrasbourg.blogg.se

Une année à Strasbourg

RSS 2.0