Arlanda

Helluuu!! Just nu är jag och mamma på Arlanda och väntar på vårt flyg, medan dricker vi detta:
Jätte gott!! ❤ ❤
Igår åkte jag in till stan vid fyra, själv med mina två resväskor, och köpte nya jeans. Sen träffade jag mamma, pappa och min syster Miranda för att äta på O'learys :D Jag testade den där Oumph burgaren som är vegansk, den va helt okej!!
 
Jag gick upp lite efter kl 3, och sov knappt något under natten (hotellsängen va jätte skön, men jag kunde inte sluta tänka på att jag snart åker!!!), så jag hoppas jag kan sova på flyget.
Vi kommer flyga till Frankfurt och sen ta en buss därifrån, så vi kmr fram till Strasbourg 13.30.
Vi hörs!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

aliciaistrasbourg.blogg.se

Une année à Strasbourg

RSS 2.0