La famille de Martine

Nu ser det ut som att jag ska bo hos en familj som har en dotter i 3an men Martine säger att jag får bo hos henne också. Så nu är det inte bestämt om jag ska bo hos Martine elr inte, jag får se, kanske hälsar på dom ibland typ.
Martines familj består av Martine, hennes man Pat, hennes dotter Lola, Lolas man Carlos, Lola och Carlos son Isac och Martines mamma Mami. Sen har Martine två döttrar till men som inte bor hemma.
Pat är illustratör och Carlos är skulptör, så båda är väldigt konstnärliga och jobbar hemma.
Isac är 1 år och typ 4 mån och super cute! Familjen har också 3 katter men jag ser dom bara ibland.
Familjen är super mysig och trevlig! Alla utom Carlos och Mami kan engelska, så det känns tryggt. Mami och Martine kan också alcasien eftersom dom är alcasser. Det är typ en blandning av franska och tyska.
A bientôt!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

aliciaistrasbourg.blogg.se

Une année à Strasbourg

RSS 2.0