sista dagarna

Hittils har jag packat liite, inhandlat presenter till dom jag ska bo hos, shoppat lite jag behöver, åkt till min min skola för att hämta lite grejer, träffat kompisar, läst måååånga bloggar om att vara utbytesstudent, mejlat med Martine, läst om Strasbourg, laddat ner skype, fixat med försäkring och studiebidrag (som inte är klart), tvättat och tillbringat en dag på stan med min kära syster <333
Förra lördagen fick vi också besök av min mormor och morfar, det var trevligt!
 
Nu blire lite bilder!
 
Presenterna med svenskt tema, t.ex knäckebröd, svensk kalender, ljus och lite annat :)
 
Min packning hittils, men det är verkligen bara början, måste hitta en ny yta att lägga fram min packning på snart.. Och så måste jag kolla efter någon packlista för utbytesstudenter på internet!
 
Resväskorna som hittils är helt tomma. Jag får ha 23 kg + 8 kg, vet inte hur det här ska gå...
 
Bilder från i lördags när min kompis Mary fyllde år! <3
 
 
 
Dom här två dagarna som återstår (!!!) ska jag packa, packa, packa och sen äta ute med familjen på onsdag kväll. Sen åker jag och mamma till ett hotell nära Arlanda eftersom att vårt flyg lyfter typ 06.30. Mamma kommer stanna i Strasbourg till söndag, så jag får en liten mjukstart typ :)
 
Ha d bra!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

aliciaistrasbourg.blogg.se

Une année à Strasbourg

RSS 2.0