Les Alpes

Nu är vi framme vid stationen Les deux Alpes (två Alperna) Påväg hit åkte vi genom Tyskland och Schweiz, det tog 8 h och 30 min pga bilköer.

Jag och Emma delar ett mysigt rum och Matthias har ett eget rum mittemot.

Det skulle vara kul att åka skidor med familjen och inte gå på skidskola, Men å andra sidan skulle jag kanske känna att jag hindrar dem från att åka som dom vill. Sen äter vi alla måltider tillsammans så vi kommer nog umgås tillräckligt mycket ändå :)

Fredag är vår sista dag då vi åker skidor, och då ska vi alla åka tillsammans då jag inte har skidskola. Sen åker vi hem lör morgon.

Nu ikväll har vi tagit det lugnt, spelat spel och ätit en god middag. Ska upp kl 7 imorgon så ska sova nu, godnatt!

Jörgen
2017-02-19 @ 10:16:46

Hej Alicia,

Vad kul att få åka skidor i Alperna!
Ha det så bra!
Kram,
Jörgen

Svar: Hej! Ja det är najs, och superfint! Hälsa alla där hemma
Kraam
Alicia

Pappa
2017-02-19 @ 14:44:32

Det kanske är bra att Du går på skidskola i 5 dagar, Du kommer att bli ett riktigt proffs!

Svar: Ja det är kanske bra, men proffs, Det tvivlar jag på....
Alicia




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

aliciaistrasbourg.blogg.se

Une année à Strasbourg

RSS 2.0