skidskola

Hej vill bara säga att jag har det bra här i Alperna! Varje dag börjar skidskolan kl 9 och håller på till kl 12, då äter vi lunch på hotellet. Sen börjar skolan igen kl 14.30 till kl 5, men då är det med en annan grupp. När vi inte åker skidor vilar vi, äter, spelar spel (Igår kväll spelade vi lotto) osv... Jag har åkt skidor ett antal gånger innan men aldrig flera dagar i rad. Jag har åkt några enkla svarta backar men jag föredrar blå/enkla röda. Grejen är att jag plogar och kan därför inte åka så snabbt. Jag tycker att skidskolan i början var för enkel, men nu är det bättre för vi ändrade grupperna lite grann. Idag var det roligt för vi var i backar där det gick lagom snabbt när man åkte så jag kunde fokusera på min teknik. Just nu är vädret fantastiskt med klarblå himmel. Dock är det lite problematiskt för mig att fota. Jag har med mig en systemkamera men den kan jag inte ta med mig upp i backen (Eller kan jag?..) och nere blir det inte jätte intressanta bilder. Sedan har jag ju en mobil, men den kameran suger. Så jag hoppas på att Cathy kan skicka mig hennes bilder.. Vi får se. Puss o hej!
Mamma
2017-02-21 @ 12:06:56

Låter toppen!

Oma
2017-02-21 @ 22:12:18

Kul att höra lite om dina upplevelser i Alperna, ha det så jätte roligt nu, kram, kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

aliciaistrasbourg.blogg.se

Une année à Strasbourg

RSS 2.0